Friday 10 May 2013

[100513] KMPk 2012-2013 : A2T9

First dapat kelas A2T9, aku rasa hampa sebab tak sama kelas ngan kawan sekolah lama aku. Aku ni bukanlah jenis friendly. Nak start conversation dengan orang payah. Kalau orang tegur aku, barulah aku cakap. Selagi si dia tak start, memang aku takkan cakap pape. Bukan sombong, tapi entah la. Aku pun tak tahu. Perangai aku memang macam tu.

Tapi aku salah.
Aku tak patut pun rasa hampa tu. hihi
Lepas kenal korang, baru aku tahu
sebenarnya,
bebudak kelas akulah perghh, AWESOME !
Tak sangka aku.

Kadang kadang aku rasa low gila duduk dalam kelas tu.
Korang punya pasal la, pandai sangat.
Penat aku nak kejar.
Menangis lemak aku kepenatan.
 Tengok acap je aku dah tension.
 Kalau aku boleh korek otak acap tu, dah lama aku curi.
haih.
-_-



Paling aku tak lupa pasal GAMUDA.
Macam-macam perangai ada time ni.
Macam-macam perangai tu la yang mengajar erti
kerjasama, kesabaran, dan persahabatan sebenar.


Dan akhirnya kita berjaya.
Alhamdulillah. ^_^
Tahniah korang !

Banyak kenangan sepanjang bersama ngan korang.
Tak dapat nak diceritakan dengan kata-kata.
Hanya mampu disimpan dalam kotak memory
dan
tersenyum.

Bebudak kelas aku (A2T9b) dengan Pn. Marina. 

 Bakal-bakal isteri solehah barangkali. InshaAllah.
Lagi2 yang pegang beg kaler kuning tu.
>.<

 A2T9a dan A2T9b

Sayang korang. >.<

Sekarang masing-masing dah jauh.
Tapi takpe.
Biar jauh dimata. Asalkan dekat dalam doa.
^_^

 Semoga korang berjaya di dunia dan di akhirat.

"Di sini jua, memori tercipta walau seketika, terjalin kasih kita.
Mungkin disini kita kan terpisah kenangan bersama. Tiada ku lupa.
Yang terpahit jua termanis semuanya bagiku terindah
Ku ingati buat selama-lamanya"

~Ukhwah fillah selamanya~


No comments:

Post a Comment